💼آموزش کپی ترید در متاتریدر – اکسپرت کپی ترید متاتریدر

06:34 13/02/2023 -

  • صفحه اصلی
  • 💼آموزش کپی ترید در متاتریدر – اکسپرت کپی ترید متاتریدر

💼سیگنال متاتریدر چیست؟ – آموزش کپی ترید در متاتریدر

کپی ترید در فارکس یکی از بهترین روش های کسب درامد در فارکس است. سیگنال متاتریدر و در کنار آن کپی ترید در متاتریدر 4 و 5 از جمله قابلیت هایی است که در پلتفرم متاتریدر برای معامله گران در نظر گرفته شده است. کپی ترید متاتریدر در قالب ربات متاتریدر و اکسپرت در تمامی بروکر های فارکس در نظر گرفته شده است.

همانطور که در آموزش فارکس اشاره داشتیم اکسپرت کپی ترید متاتریدر فرصت مناسبی را برای «کسب درآمد از کپی تریدینگ در فارکس» فراهم می نماید. چنانچه شما نیز از جمله معامله گرانی بوده که بدنبال نحوه کپی ترید در متاتریدر و یا استفاده از سیگنال متاتریدر بوده پیشنهاد می کنیم تا انتها با تاپ بروکر ایران همراه باشید.

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4

پیش از آنکه به سوال “اکسپرت کپی ترید متاتریدر چیست؟” پاسخ دهیم، در قالب جدول زیر به تعدادی از بروکر ها که از کسب درامد با نحوه کپی ترید در متاتریدر پشتیبانی می نمایند، اشاره داشته ایم:

نام بروکر لینک ثبت نام
بروکر آلپاری، لوگوی جدید آلپاری، کارگزاری الپاری فارسی
بروکر Alpari
🔥ثبت نام در بروکر الپاری
🚀بروکر آلپاری
شارژ حساب لایت فارکس ، ثبت نام لایت فارکس ، لایت فارکس بدون فیلتر
بروکر liteForex
🔥ثبت نام در لایت فارکس
🚀بروکر لایت فارکس
سایت بدون فیلتر امارکتس ، amarkets ورود ، دانلود متاتریدر 4 آمارکتس
بروکر AMarkets
🔥ثبت نام در بروکر آمارکتس
🚀بروکر آمارکتس
راهنمای معاملات طلا icmbrokers ، انواع حساب بروکر icm ، ثبت نام در بروکر icm
بروکر ICM
🔥ثبت نام در بروکر آی سی ام
🚀بروکر آی سی ام
پستیبانی فارسی فارکس ، پشتیبانی ارز دیجیتال ، پشتیبانی بروکرهای فارکس برای ایرانیان ، پشتیبان فارسی ☎️پیامرسان تلگرام

 

کپی ترید در متاتریدر چیست؟

اکسپرت کپی ترید متاتریدر 4 و 5 این امکان را در اختیار تریدر ها قرار داده تا با استفاده از اکسپرت ها (Expert) و ربات کپی ترید متاتریدر بصورت خودکار بدون معامله کسب درامد داشته باشند. کپی ترید متاتریدر قابلیتی است که در کنار کپی ترید در بروکر های فارکس در اختیار سرمایه گذاران بصورت اشتراکی و رایگان قرار گرفته شده است.

سیستم کپی ترید و سیگنال متاتریدر با عنوان “Signals” برای معامله گران پس از ورود و اتصال حساب معاملاتی به متاتریدر در نظر گرفته شده است. با استفاده از اکسپرت کپی ترید متاتریدر قدر بوده تا از میان تریدر های حرفه ای ارائه دهنده سیگنال فارکس در متاتریدر را انتخاب سپس حساب کپی ترید را فعال نمایید.

پلتفرم متاتریدر چیست؟، نرم افزار متاتریدر چیست، برنامه متاتریدر چیست، انواع نرم افزار های متاتریدر، انواع متاتریدر

برای مطالعه بیشتر درباره ی انواع نرم افزار های متاتریدر در فارکس کافیست به مقاله ی زیر مراجعه نمایید.

پلتفرم متاتریدر چیست؟

 

▶️ویدئو آموزش کپی ترید در متاتریدر

تماشا ویدئو در:

فیسبوک تاپ بروکر ایران، آموزش ویدئویی تاپ بروکر ایران، کانال تاپ بروکر ایران آپارات تاپ بروکر ایران، آموزش ویدئویی تاپ بروکر ایران، کانال تاپ بروکر ایران نماشا تاپ بروکر ایران، آموزش ویدئویی تاپ بروکر ایران، کانال تاپ بروکر ایران یوتیوب تاپ بروکر ایران، آموزش ویدئویی تاپ بروکر ایران، کانال تاپ بروکر ایران

 

ویژگی های اکسپرت کپی ترید متاتریدر

کپی تریدینگ در متاتریدر یکی از روش های کسب درامد از فارکس است که با کاهش ریسک به افزایش درامد به ویژه برای معامله گران تازه کار در بازار های مالی می انجامد. بکارگیری ربات کپی ترید متاتریدر در قالب سیگنال متاتریدر و یا اکسپرت کپی ترید متاتریدر در متاتریدر امکان استفاده از استراتژی تریدر های حرفه ای را در قالب پرداخت اشتراک یا بعضا بصورت رایگان فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های کپی ترید در متاتریدر میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان کپی ترید در متاتریدر 4 و 5
  • بهبود معاملات با سیگنال متاتریدر
  • اجرای ربات کپی ترید متاتریدر 4 و 5
  • دسترسی به کپی ترید متاتریدر بصورت رایگان و اشتراکی
  • اجرای اکسپرت کپی ترید متاتریدر 4 و 5 در تمام بروکر ها

کپی تریدینگ در لایت فارکس ، بهترین کپی تریدر در لایت فارکس ، آموزش کپی ترید در بروکر لایت فارکس

افتتاح حساب در لایت فایننس

 

آموزش کپی ترید در متاتریدر فارکس

تا به اینجا با ویژگی های کپی ترید در متاتریدر آشنا شدیم. اما حال نوبت به آن رسیده تا به نحوه کپی ترید در متاتریدر بعنوان یکی از محبوب ترین انواع اکسپرت متاتریدر بپردازیم. در ادامه بصورت گام به گام به آموزش کپی ترید در متاتریدر خواهیم پرداخت:

 

قدم اول – دانلود برنامه متاتریدر

در اولین قدم از آموزش کپی ترید در متاتریدر ابتدا میبایست نسبت به دانلود متاتریدر اقدام نمایید. در این آموزش از اکسپرت کپی ترید متاتریدر 4 استفاده شده بنابر این در زیر لینک دانلود متاتریدر 4 قرار گرفته شده است. لازم به ذکر است که نحوه کپی ترید در متاتریدر 5 نیز مشابه مراحل زیر میباشد!

دانلود متاتریدر 4 ، دانلود متاتریدر امارکتس

💻 برای دانلود رایگان متاتریدر 4 کافیست تا بروی لینک سیستم عامل خود کلیک نمایید.

کپی ترید در متاتریدر windows badge e1669274712187 کپی ترید در متاتریدر vecteezy get it on play store button and apple app store icon 1 کپی ترید در متاتریدر vecteezy get it on play store button and apple app store icon tt

 

قدم دوم – ورود به پلتفرم معاملاتی متاتریدر

در گام بعد از نحوه کپی ترید در متاتریدر میبایست به کابین شخصی خود در پلتفرم متاتریدر فارکس ورود نمایید. به دلیل طراحی یکپارچه ی اپلیکشن متاتریدر، ورود به متاتریدر 4 اندروید و آیفون و همچنین نسخه ی متاتریدر 5 مشابه هم میباشد.

تنها کافیست مشابه تصویر زیر پس از انتخاب گزینه ی حساب کاربری متاتریدر MQL5 نام کاربری و ایمیل خود را وارد نموده در صورت نداشتن حساب میتوانید تنها با وارد نمودن یک نام کاربری آدرس ایمیل افتتاح حساب متاتریدر خود را تکمیل نمایید.(پس از وارد نمودن ایمیل و نام کاربری رمز عبور حساب متاتریدر به ایمیل شما ارسال میگردد.)

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4
#2 آموزش کپی ترید متاتریدر – ورود به پلتفرم معاملاتی متاتریدر

 

قدم سوم – بخش اکسپرت کپی ترید متاتریدر

در این مرحله از نحوه کپی ترید در متاتریدر 4 میبایست در سر برگ ابزار “Tools” گزینه سیگنال متاتریدر “MQL5 Signals” را انتخاب نمایید.

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4
#3 آموزش کپی ترید متاتریدر – بخش اکسپرت کپی ترید متاتریدر

 

قدم چهارم – اجرای کپی ترید متاتریدر

در صفحه ی جدید لیست اکسپرت کپی ترید متاتریدر و ربات کپی ترید متاتریدر برای شما نمایش داده میشود که میتوانید بر اساس ویژگی های متنوعی معامله گران برتر و موفق را دسته بندی نمایید. در آخر بروی گزینه ی مشخص شده “Subscribe for free” کلیک نمایید. در کابین شخصی معامله گران میزان سود، درصد موفقیت معاملات آن ها بهمراه اطلاعات کاربردی دیگری بررسی شده که میتوانید بر اساس آن ها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4
#4 آموزش کپی ترید متاتریدر – اجرای کپی ترید متاتریدر

 

قدم پنجم – تنظیمات کپی ترید متاتریدر

در آخرین مرحله از آموزش کپی ترید در متاتریدر 4 در آخر در قسمت تنظیمات میتوانید سیستم معاملات فارکس خود را شخصی سازی نمایید. همچنین در بخش Server میتوانید با وارد نمودن اطلاعات حسب اقدام به اتصال متاتریدر به بروکر آلپاری (یا بروکر مورد نظر خود) نمایید.

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4
#5 آموزش کپی ترید متاتریدر – تنظیمات کپی ترید متاتریدر

همچنین قادر خواهید بود تا از طریق بخش اکسپرت فارکس ویژگی اکسپرت ادوایزر متاتریدر برای مدیریت بهتر سرمایه گذاری فعال نمایید که در مقاله ای جدا به آن پرداخته ایم.

کپی ترید در متاتریدر، نحوه کپی ترید در متاتریدر، اکسپرت کپی ترید متاتریدر، آموزش کپی ترید در متاتریدر 4
#5 آموزش کپی ترید متاتریدر – تنظیمات کپی ترید متاتریدر

 

آموزش حساب PAMM در بروکر آلپاری ، سرویس حساب های PAMM در بروکر آلپاری ، آموزش حساب پم آلپاری

افتتاح حساب در آلپاری

نحوه ساخت سیگنال متاتریدر در فارکس

در ادامه ی بررسی نحوه ی کپی ترید متاتریدر نوبت به آموزش سیگنال زدن در متاتریدر میرسد. اگر از جمله معامله گران حرفه ای فارکس میباشید و قصد کسب درامد بیشتر در فارکس را دارید، میتوانید با ایجاد یک حساب کپی ترید به عنوان ارائه دهنده ی سیگنال در متاتریدر استراتژی های خود را در قالب سیگنال فارکس در اختیار دیگر معامله گران قرار دهید.

 

قدم اول – ایجاد سیگنال متاتریدر

برای شروع فعالیت به عنوان یک ارائه دهنده ی سیگنال فارکس (Signal Provider) ابتدا میبایست وارد سایت متاتریدر شوید. سپس از طریق گزینه ی سیگنال (Signal) به صفحه ی بهترین ارائه دهندگان سیگنال فارکس هدایت شوید، در این صفحه بروی گزینه ی ایجاد سیگنال کلیک کنید.

ربات کپی ترید متاتریدر 4، سیگنال متاتریدر 5، سیگنال متاتریدر
#1 آموزش ساخت سیگنال متاتریدر

 

گام دوم – تنظیمات سیگنال متاتریدر

در ادامه مشابه راهنمایی های تصویر زیر پیشروید و موارد مورد نیاز را تکمیل نمایید تا به کابین کاربری ارائه دهنده سیگنال متاتریدر منتقل شوید.

ربات کپی ترید متاتریدر 4، سیگنال متاتریدر 5، سیگنال متاتریدر
#2 آموزش ساخت سیگنال متاتریدر

 

✅جمع بندی تاپ بروکر ایران

در این مقاله مفصلا با ویژگی های کپی ترید متاتریدر و نحوه ی کپی تریدینگ در متاتریدر آشنا شدیم. سیستم ربات کپی ترید متاتریدر یکی از ساده ترین راه کسب درامد بدون معامله میباشد که تنها با اتصال حساب به یک معامله گر حرفه ای امکان سودآوری وجود دارد.

استفاده از اکسپرت کپی ترید متاتریدر بیشتر مناسب معامله گران تازه کار طراحی شده که اطلاعات کافی برای معاملات را ندارد، تا بتوانند با کاهش خطر از دست دادن سرمایه به یادگیری بپردازند. اما معامله گران حرفه ای نیز میتوانند برای بهبود مدیریت سرمایه در فارکس از آن بهره ببرند.

سوالات متداول

  • بهترین پلتفرم کپی تریدینگ فارکس کدام اند؟

    یکی از مطمئن ترین روش های کسب درامد با کپی ترید فارکس سرمایه گذاری در بروکر های معتبر است، زیرا علاوه بر رگوله های معتبر امنیت و شفافیت بالاتری را ارائه میکنند که از برترین آن ها میتوان به بروکر های زیر اشاره نمود:

    • بروکر الپاری
    • بروکر امارکتس
    • بروکر لایت فایننس
  • اکسپرت کپی ترید متاتریدر در کدام بروکر ها قابل اجراست؟

    امکان کپی ترید متاتریدر بعنوان یکی از مطمئن ترین روش های کسب درامد در فارکس در تمامی بروکر های فارکس از جمله بروکر های زیر قابل اجرا میباشد:

    • بروکر الپاری
    • بروکر امارکتس
    • بروکر لایت فایننس
  • اکسپرت کپی ترید متاتریدر چیست؟

    اکسپرت ادوایزر ها (Expert Advisor) یا الگو تریدینگ (AlgoTrading) ساختار های برنامه نویسی شده ای هستند که توسط شرکت Meta Quote با هدف انجام معاملات خودکار در متاتریدر طراحی و توسعه یافته اند. اکسپرت کپی ترید در متاتریدر از جمله اکسپرت های متاتریدر است که امکان کپی ترید در فارکس را در اختیار تریدر ها قرار میدهد.

  • نحوه کپی ترید در متاتریدر چگونه است؟

    برای استفاده از اکسپرت کپی ترید متاتریدر کاربران میبایست مطابق مراحل زیر پیشروند:

    1. دانلود متاتریدر فارکس
    2. ورود به پلتفرم معاملاتی متاتریدر
    3. بخش اکسپرت کپی ترید متاتریدر
    4. اجرای کپی ترید متاتریدر
  • اکسپرت متاتریدر چیست؟

    یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در فارکس و ارز دیجیتال، استفاده از سیستم کپی ترید و حساب های مدیریتی پم است که با مدیریت سرمایه و کاهش ریسک مانع از دست رفتن سرمایه و کسب سود میشود.

  • کپی ترید متاتریدر برای کدام نسخه ها امکان پذیر است؟

    اکسپرت کپی ترید متاتریدر برای هر دو نسخه متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در نظر گرفته شده است.

فهرست مطالب
مطالب پیشنهادی
📈آموزش اندیکاتور بولینگر باند در فارکس - اندیکاتور بولینگر باند چیست؟
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
📰اخبار اقتصادی فارکس چیست؟ - بررسی اخبار فارکس و تاثیر آن
📈اندیکاتور چیست به زبان ساده - آموزش اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
جدیدترین مطالب
📈آموزش اندیکاتور بولینگر باند در فارکس - اندیکاتور بولینگر باند چیست؟
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
📰اخبار اقتصادی فارکس چیست؟ - بررسی اخبار فارکس و تاثیر آن
📈اندیکاتور چیست به زبان ساده - آموزش اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
📊استراتژی معکوس در فارکس - استراتژی Reversal channel