💻آموزش کار با برنامه آلپاری آلپاری موبایل – دانلود آلپاری برای اندروید و IOS

10:00 05/04/2023 -

💻آموزش آلپاری موبایل – دانلود برنامه آلپاری برای آیفون و اندروید

یکی از مواردی که برای معامله در بروکر آلپاری از ملزومات اصلی بحساب می آید دانلود بروکر الپاری موبایل یا ویندوز است. با دانلود پلتفرم آلپاری تریدر ها میتوانند تمام ویژگی های این بروکر را در قالب تلفن های همراه در اختیار داشته باشند. یکی از محبوب ترین این بستر ها با دانلود متاتریدر آلپاری در دسترس معامله گران قرار میگیرد که این فرصت را در اختیار آن ها قرار می دهد تا با بهترین ابزار های معاملاتی فارکس به معامله بپردازند.

در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کلی به اپلیکیشن Alpari Mobile و آموزش طریقه ی نصب و دانلود نرم افزار الپاری برای تلفن های همراه بروی سیستم عامل اندروید و IOS بپردازیم. اگر شما نیز از کاربرانی بوده که بدنبال آموزش نصب و دانلود آلپاری متاتریدر 4 و متاتریدر 5 بوده پیشنهاد می کنیم تا انتها با تاپ بروکر ایران همراه باشید.

افتتاح حساب در آلپاری

دانلود متاتریدر الپاری ، دانلود نرم افزار آلپاری برای ویندوز ، آموزش نصب پلتفرم آلپاری

پیش از آن که به دانلود آلپاری برای اندروید و IOS بپردازیم، در جدول زیر بطور خلاصه اطلاعاتی درباره ی برنامه آلپاری موبایل (اپلیکیشن Alpari Mobile) آورده شده است:

بروکر آلپاری، لوگوی جدید آلپاری، کارگزاری الپاری فارسی
بروکر Alpari
🔥ثبت نام در بروکر الپاری
پستیبانی فارسی فارکس ، پشتیبانی ارز دیجیتال ، پشتیبانی بروکرهای فارکس برای ایرانیان ، پشتیبانی آلپاری ☎️تلگرام فارسی
📊امکان افتتاح اکانت دمو ✅ دارد
📱اپلیکیشن آلپاری اندروید ✅ دارد
📱دانلود برنامه آلپاری برای آیفون ❌ ندارد
🌐دانلود برنامه آلپاری برای کامپیوتر ❌ ندارد
💻دانلود برنامه آلپاری برای ویندزوز ❌ ندارد

 

برنامه آلپاری چیست؟

یکی از اولین و پرطرفدار ترین اپلیکیشن بروکر آلپاری (Alpari Mobile) را میتوان برنامه آلپاری موبایل دانست. دانلود اپلیکیشن آلپاری برای اندروید با گرداوری تمام ویژگی و مزایای بروکر آلپاری در قالب یک اپلیکیشن موبایل دسترسی به آن ها فراهم کرده تا کاربران بتوانند در هر کجا بدون نیاز به کامپیوتر ها به معاملات خود دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن آلپاری موبایل بر اساس متاتریدر 4 طراحی و توسعه یافته تا در قالب یک بستر امن فرصت سرمایه گذاری و اجرای معاملات را با تمام ویژگی های کاربردی این پلتفرم برای تریدر های موبایل فراهم نماید. همچنین پس از دانلود نرم افزار آلپاری موبایل میتوان به قابلیت هایی نظیر واریز برداشت بطور مستقیم نیز اشاره داشت.

پلتفرم‌های معاملاتی بروکر آلپاری، متاتریدر آلپاری، آلپاری برای موبایل
برای مطالعه بیشتر از میان برنامه آلپاری موبایل و انتخاب بهترین پلتفرم معاملاتی آلپاری کافیست تا از طریق لینک به مقاله مربوط هدایت شوید.

 

ویژگی برنامه آلپاری موبایل

دانلود برنامه آلپاری موبایل برای اندروید ارائه شده تا برای تریدر ها در سیستم عامل محبوب تلفن همراه، ویژگی های یکسانی را فراهم کند. از جمله ی این ویژگی ها میتوان علاوه بر اجرای معاملات به تقویم اقتصادی آلپاری، آخرین ابزار بازار و البته واریز و برداشت مستقیم که در بالا ذکر شد، اشاره داشت. در ادامه بصورت خلاصه به برخی از ویژگی های نصب برنامه آلپاری برای موبایل اشاره خواهیم داشت:

  • اجرای معاملات فارکس در آلپاری
  • طراحی برنامه الپاری بر اساس متاتریدر 4
  • واریز و برداشت مستقیم از اپلیکیشن بروکر آلپاری
  • تقویم اقتصادی فارکس در برنامه آلپاری
  • آخرین اخبار معاملاتی در اپلیکیشن آلپاری اندروید

 

📲دانلود اپلیکیشن آلپاری برای اندروید

اپلیکیشن بروکر آلپاری همانطور که اشاره داشتیم برای سیستم عامل اندروید ارائه شده و کافیست تا برای دانلود برنامه آلپاری موبایل [Alpari Mobile] را در استور گوگل پلی وارد کرده و یا بروی لینک های مربوط به گوشی موبایل خود در زیر کلیک نمایید. در حال حاضر امکان دانلود برنامه آلپاری برای آیفون وجود ندارد!

همچنین میتوانید با استفاده از گزینه ی فایل نصبی آلپاری موبایل بروی اندروید را بدون نیاز به فیلتر شکن از سرور های تاپ بروکر ایران دانلود کرده و پس از دانلود و نصب از این طریق به معاملات فارکس در آلپاری دسترسی پیدا نمایید.

پلتفرم بروکر الپاری ، اموزش های آلپاری ، دانلود برنامه الپاری برای کامپیوتر

📱 برای دانلود برنامه آلپاری موبایل میتوانید بروی لینک مربوط به سیستم عامل خود کلیک و یا برای دانلود مستقیم فایل APK آلپاری را انتخاب نمایید.

دانلود برنامه الپاری برای اندروید ، دانلود برنامه آلپاری برای اندروید ، اپلیکیشن Alpari Mobile لینک صرافی کوکوین ، صرافی کوکوین با گوشی ، صرافی کوکوین متمرکز است یا غیر متمرکز

 

 

آموزش نصب برنامه آلپاری موبایل

برای نصب آلپاری موبایل میبایست تا در پس از انتخاب گزینه های مربوط به صفحه ی برنامه هدایت شده سپس بروی گزینه های نصب (Install) در گوشی های اندروید و دریافت (Get) در گوشی های آیفون کلیک نمایید. پس از آن میبایست چند دقیقه تا اتمال مراحل نصب برنامه آلپاری منتظر مانده و سپس وارد برنامه شوید.

نصب الپاری موبایل، نصب برنامه آلپاری اندروید، دانلود آلپاری موبایل
آموزش نصب برنامه آلپاری اندروید

در صورتی که از طریق لینک مستقیم تاپ بروکر ایران اقدام به نصب برنامه آلپاری (Alpari Mobile) نموده اید، کافیست تا پس از تکمیل دانلود با تایید مجور های لازم، نصب برنامه را تکمیل کرده سپس وارد برنامه شوید.

در حال حاضر مدتی است که برنامه آلپاری موبایل از اپ استور (دانلود برنامه آلپاری برای آیفون) حذف شده است، پس از رفع مشکل، آموزش نصب آن مجدد به صفحه اضافه خواهد شد!

 

آموزش کار با برنامه آلپاری اندروید

اپلیکیشن موبایل آلپاری همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره داشتیم به نحوی طراحی و توسعه یافته که تا حد امکان تمام قابلیت های سایت را در خود جای دهد. از اصلی ترین ویژگی های برنامه آلپاری امکان ترید مستقیم و البته دسترسی به قابلیت هایی نظیر تقویم اقتصادی و مدیریت حساب است که در ادامه به هر یک خواهیم پرداخت.

آموزش ثبت نام در آلپاری

 

گام اول – ورود به My Alpari در اپلیکیشن

برای دسترسی به ویژگی های برنامه موبایل آلپاری بصورت خودکار پس از ورود به برنامه به صفحه ای مشابه زیر هدایت خواهید شد. اگر پیش تر اقدام به افتتاح حساب نموده، با استفاده از مشخصات خود وارد حساب شوید و در غیر این صورت از سربرگ ثبت نام (Registration) اقدام نمایید.

ورود به My Alpari در اپلیکیشن، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری اندروید – ورود به My Alpari

 

گام دوم – اجرای معاملات در آلپاری اندروید

در مرحله دوم از آموزش کار با برنامه آلپاری، پس از ورود به حساب به محیط معاملاتی مشابه تصویر زیر هدایت خواهید شد. در این بخش امکان تغییر حساب معاملاتی خود را از طریق گزینه ی مشخص شده در در بالا سمت راست صفحه در اختیار دارید.

اجرای معامله در آلپاری موبایل، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – معامله در آلپاری اندروید

پس از انتخاب حساب مورد نظر در بخش های دیگر مشخص شده در اپلیکیشن بروکر آلپاری مربوط به انتخاب نماد معاملاتی، اندیکاتور ها و ابزارات تحلیل تکنیکال و در آخر گزینه ی خرید و فروش دسترسی دارید که نیاز کاربران برای اجرای معاملات را پوشش میدهد.

 

گام سوم – مدیریت معاملات در برنامه آلپاری

در این بخش از آموزش آلپاری موبایل پس از آن که معاملات را بصورت لحظه ای اجرا کرده و یا در قالب معاملات معلق شرایط را به نحوی تعیین کرده که در نقطه قیمت مشخصی بصورت خودکار ترید اجرا گردد. میتوانید تمام این معاملات را در بخش معاملات (Trades) مشاهده نمایید.

اجرای معامله در آلپاری موبایل، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – مدیریت معاملات در برنامه آلپاری

در این بخش همچنین میتوانید از سربرگ بالا معاملات باز خود را بهمراه معاملات معلق (Pending) مشاهده نموده و همچنین از بخش آخر به معاملاتی که پیش تر انجام شده و بسته شده اند دسترسی داشته باشید.

 

گام چهارم – اخبار فارکس در برنامه آلپاری موبایل

این بخش از آموزش کار با برنامه آلپاری به 4 دسته کلی تقسیم میشود که در آن کاربران به آخرین اخبار فارکس، تقویم اقتصادی، آخرین تحلیلات و نظرات و بخشی مربوط به محاسبه نرخ های تبادل ارز ها در قبال یکدیگر دسترسی خواهند داشت.

تمام این قابلیت ها در اپلیکیشن آلپاری اندروید از طریق بخش امروز (Today) قابل دسترس میباشد، در زیر تصاویر این بخش را که شامل 4 قابلیت که در بالا به آن ها اشاره کردیم رابرای درک بهتر اضافه نمودیم.

بخش تقویم اقتصادی آخرین اخبار تحلیلات و مقالات نرخ مبادله ارز ها

بخش اخبار و تحلیلات، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – تقویم اقتصادی آلپاری

بخش اخبار و تحلیلات، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – اخبار فارکس

بخش اخبار و تحلیلات، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – آخرین تحلیل فارکس

بخش اخبار و تحلیلات، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – تغییر نرخ بانک های اروپا

 

گام پنجم – تنظیمات آلپاری موبایل

آخرین گزینه در آموزش آلپاری موبایل به بخش تنظیمات و مدیریت حساب اختصاص داده شده است. از طریق این بخش در برنامه آلپاری موبایل کاربران قادر بوده علاوه بر بررسی کلی حساب خود مواردی نظیر آپلود و بارگذاری مدارک احراز هویت خود را بهمراه گزینه ای برای مدیریت مدارک در اختیار داشته باشند. همچنین از طریق این بخش امکانات دیگری نظیر مدیریت اعلانیه ها در تلفن همراه و  ارتباط با تیم پشتیبانی آلپاری نیز در نظر گرفته شده است.

بخش اخبار و تحلیلات، کار با آلپاری موبایل، نحوه کار با اپلیکیشن آلپاری موبایل برای اندروید و IOS
آموزش کار با برنامه آلپاری – تنظیمات آلپاری موبایل

 

✅نظر کارشناسان تاپ بروکر ایران

در این مقاله مفصلا با اپلیکیشن بروکر آلپاری و همچنین نحوه دانلود برنامه آلپاری پرداختیم. دانلود و نصب برنامه آلپاری اندروید این امکان را فراهم کرده تا تمامی کاربران و معامله گران بتوانند قابلیت هایی نظیر مدیریت حساب، معامله فارکس در آلپاری و بسیاری ویژگی های دیگر را پس از دانلود برنامه alpari mobile در اختیار داشته باشند.

سوالات متداول

نظرات (10)
باران
17/01/2024 19:34

ممکنه به ویژگی های برتر برنامه آلپاری برای موبایل اشاره کنید؟ چون مرددم این اپ رو روی گوشیم نصب کنم. میخوام بدونم ارزشش رو داره یا نه. مرسی

پاسخ
محمد حسین حسینی
11/02/2024 17:57

با سلام
برنامه موبایل آلپاری تمام ویژگی های سایت از جمله امکان اجرای دستورات، تقویم اقتصادی، واریز و برداشت آلپاری و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار معامله گران قرار میدهد.

بی نام
17/01/2024 19:31

آیا با برنامه آلپاری (اپ) امکان ترید مستقیم وجود داره؟ ممکنه یک مقدار در مورد دسترسی ها و قابلیت هایی که داره توضیح بدید؟ متشکرم

پاسخ
محمد حسین حسینی
02/02/2024 17:46

با سلام، بله برنامه آلپاری به همین منظور طراحی و توسعه یافته است. اگرچه بسیاری از معامله گران معامله با متاتریدر در آلپاری را به دلیل ابزار های متنوع گزینه ی بهتری می دانند.

یاسر
17/01/2024 19:30

برنامه آلپاری هم برای آیفون موجوده و هم اندروید؟ تا جایی که من میدونم فقط نسخه ios بود . اگر هست برای اندروید کجا میشه دانلوش کرد؟

پاسخ
محمد حسین حسینی
21/01/2024 16:52

با سلام، بله امکان دانلود و نصب برنامه آلپاری برای اندروید نیز امکان پذیر است و میتوانید از طریق لینک گوگل پلی و یا لینک مستقیم نسبت به دانلود آن اقدام نمایید.
📲دانلود برنامه آلپاری برای اندروید

احسان
30/06/2023 13:04

سلام در مرحله ی نصب آلپاری برای اندروید ارور میده و اجازه نصب نمیده چیکار باید بکنم؟

پاسخ
محمد حسین حسینی
30/06/2023 13:06

با سلام
پس از دانلود آلپاری برای اندروید میبایست در بخش دسترسی ها اجازه ی نصب آلپاری را فعال نمایید ، برای دریافت راهنمایی مورد خود را با تیم پشتیبانی تاپ بروکر ایران در تلگرام مطرح نمایید .

محمد علی بختیاری
21/06/2023 10:43

سلام لینک دانلود آلپاری برای ویندوز رو هم میزارین لطفا؟

پاسخ
محمد حسین حسینی
21/06/2023 10:46

با سلام
در حال حاضر دسترسی به اپلیکیشن آلپاری تنها از طریق دانلود آلپاری برای اندروید و IOS امکان پذیر میباشد و برای دسترسی به معاملات بروی کامپیوتر های شخصی میتوانید نسبت به دانلود متاتریدر 4 آلپاری برای ویندوز اقدام نمایید.

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب پیشنهادی
📊آموزش کپی ترید در آلپاری - نحوه کپی تریدینگ در آلپاری
☎️تماس با پشتیبانی آلپاری فارسی - ارتباط با پشتیبانی آلپاری در ایران
🗣️نظرات درباره بروکر آلپاری برای ایرانیان - بروکر آلپاری خوبه؟
📜نماد شاخص نزدک در الپاری - نزدک در آلپاری چیست؟
جدیدترین مطالب
📈آموزش اندیکاتور بولینگر باند در فارکس - اندیکاتور بولینگر باند چیست؟
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
📰اخبار اقتصادی فارکس چیست؟ - بررسی اخبار فارکس و تاثیر آن
📈اندیکاتور چیست به زبان ساده - آموزش اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
📊استراتژی معکوس در فارکس - استراتژی Reversal channel