🏆آشنایی با مسابقات لایت فایننس – شرکت در مسابقه لایت فارکس

11:35 20/06/2023 -

🏆بررسی مسابقه لایت فارکس – انواع مسابقات لایت فایننس

مسابقات لایت فایننس همواره از محبوب ترین ویژگی هایی بوده که در بروکر لایت فارکس در نظر گرفته شده است. مسابقه ترید لایت فایننس در انواع مختلف (از جمله مسابقه دمو لایت فارکس) بصورت دوره ای فرصت مناسبی برای رقابت با دیگر تریدر ها و کسب جوایز نقدی فراهم می نماید.

در این مقاله قصد داریم تا در بروکر لایت فایننس مسابقه و جوایز در نظر گرفته شده برای برترین معامله گران را در کنار شرایط شرکت در آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز از جمله تریدر هایی بوده که تمایل به شرکت در مسابقه لایت فارکس و رقابت با دیگران را داشته پیشنهاد میکنیم تا پایان با تاپ بروکر ایران همراه باشید.

افتتاح حساب لایت فایننس

مسابقه لایت فارکس، مسابقات لایت فایننس، مسابقه لایت فایننس

پیش از آنکه به مسابقه لایت فارکس بپردازیم، در جدول زیر بطور خلاصه اطلاعاتی درباره ی مسابقات لایت فایننس آورده شده است:

شارژ حساب لایت فارکس ، ثبت نام لایت فارکس ، لایت فارکس بدون فیلتر
بروکر LiteFinance
🔥ثبت نام در لایت فارکس
پستیبانی فارسی فارکس ، پشتیبانی ارز دیجیتال ، پشتیبانی بروکرهای فارکس برای ایرانیان ، پشتیبانی فارسی لایت فارکس ☎️تلگرام فارسی
🔥مسابقه دمو لایت فارکس ✅ دارد
💫مسابقه لایت فارکس ✅ دارد
⏰دوره های مسابقه لایت فایننس 1ماه
👤نیاز به احراز هویت مسابقه ترید لایت فایننس ❌ ندارد

 

مسابقه لایت فارکس چیست؟

بروکر لایت فارکس با سابقه بیش از 15 سال فعالیت به منظور جذب هرچه بیشتر مشتری و ایجاد انگیزه در میان کاربران خود به صورت مناسبتی یا منطقه ای اقدام به برگزاری یکسری مسابقات در قالب «مسابقه ترید لایت فایننس» متنوع می کند.

مسابقه لایت فارکس بین معامله گران یک کشور یا منطقه خاص، بطور مثال برای سال نو و یا مسابقه معامله گری روی حساب دمو لایت فایننس و همچنین مسابقه بین معامله گران همکار می پردازد که برندگان شانس دریافت جوایز نقدی یا غیر نقدی مانند ماشین، گوشی موبایل و … را دارند.

 

انواع مسابقات لایت فارکس

در حال حاضر 4 مسابقه فعال در لایت فارکس برای شرکت در اختیار معامله گران قرار گرفته شده که به طور مجزا به شرایط انواع مسابقه لایت فایننس پرداخته خواهد شده. در نظر داشته باشید که برای شرکت در اغلب مسابقات لایت فایننس میبایست علاوه بر ثبت نام مراحل احراز هویت در بروکر لایت فایننس را نیز تکمیل نموده تا مجاز به شرکت در مسابقات باشید!

همچنین برای اطلاع از آخرین مسابقات و لیست برندگان قرعه کشی طرح طلایی لایت فارکس میتوانید از طریق پیامرسان ها با تیم پشتیبانی تاپ بروکر ایران، نماینده بروکر لایت فارکس در ایران در ارتباط باشید.

 

مسابقات دمو در بروكر لايت فاركس

اولین مسابقه مورد بررسی از انواع مسابقات لایت فارکس، مسابقات دمو در بروکر لایت فارکس است. مسابقه دمو لایت فارکس همواره از سوی بروکر ارائه شده و معامله گران بدون محدودیت زمانی و یا تعداد شرکت کنندگان میتوانند در آن شرکت نمایند.

مسابقه دمو لایت فارکس، مسابقات دمو لایت فایننس، مسابقه دمو لایت فایننس
مسابقه دمو لایت فارکس

این مسابقه بصورت ماهانه برگذار شده و 5 جایزه مجموعا به ارزش 10 هزار دلار به 5 نفر اول که در طول ماه موفق به کسب بیشترین سود در حساب های دمو لایت فارکس شده باشند تعلق میگیرد.

شرايط شركت در مسابقه دمو لايت فاركس:

  • شرکت بصورت رایگان
  • رقابت در 1 ماه
  • معامله در حساب های احراز شده
  • شرکت با اطلاعات واقعی
  • معامله تنها در حساب دمو ECN
  • حداکثر لوریج 1:400
  • اعلام نتایج تا 3 روز پس از اتمام مسابقات

افتتاح حساب لایت فایننس

 

مسابقه ی شریک برتر بروکر لایت فارکس

این مسابقه لایت فارکس برای افرادی طراحی شده که از دوستان خود برای سرمایه گذاری در بروکر لایت فایننس دعوت بعمل می آورند. این مسابقه نیز به مدت 1 ماه برگذار شده و 30 شرکت کننده که بیشترین تعداد دعوت کننده را داشته باشند در صندوق جوایز 2500 دلاری لایت فارکس شریک میشوند.

مسابقه لایت فارکس، مسابقات لایت فایننس، مسابقه لایت فایننس
مسابقه ی شریک برتر بروکر لایت فارکس

در این مسابقه لایت فایننس 30 نفر از کاربرانی که در مدت زمان مشخص شده 30 روزه تعداد بیشتری دعوت به دوستان و همکاران فرستاده باشند، برنده مسابقه شده و جایزه نقدی دریافت می کنند. جدول جوایز لایت فارکس به 30 معامله گر برتر:

🏆رتبه شرکت کنندگان 💸مبلغ جایزه
🥇نفر اول 1000 دلار
🥈نفر دوم 500 دلار
🥉نفر سوم 250 دلار
🏅نفر چهارم 150 دلار
🏅نفر پنجم 100 دلار
🏅نفر شش تا دهم 50 دلار
🏅نفر یازده تا پانزدهم 20 دلار
🏅نقر شانزده تا سی ام 10 دلار

 

مسابقه ی اختصاصی لایت فارکس برای ایرانیان

یکی دیگر از انواع مسابقه لایت فارکس، مسابقات محله ای است که بین معامله گران یک منطقه جغرافیایی یا یک کشور خاص برگزار می شود. مسابقه مخصوص معامله گران ایرانی صد بزرگ نام دارد که کاربران ایرانی لایت فارکس می توانند در آن شرکت کرده و جوایز نفیسی دریافت کنند.

مسابقه ی بزرگ 'صد' در ایران، مسابقه ی اختصاصی لایت فارکس برای معامله گران ایران، مسابقه لایت فایننس
مسابقه ی لایت فارکس صد بزرگ

این مسابقه لایت فارکس تنها برای معامله گران این بروکر در ایران برگزار شده است که نیازی به شرکت در این مسابقه نبوده و در صورتی که از تاریخ 31.10.2023 حساب خود را 1000 دلار یا بیشتر شارژ نموده باشید بصورت خودکار میتوانید در قرعه کشی لایت فارکس شرکت نمایید.

افتتاح حساب لایت فایننس

اما برای افزایش شانس برنده شدن یکی از جوایز مسابقات لایت فارکس میبایست در این مدت حداقل 100 لات معامله نمایید. جدول جوایز مسابقه ی صد بزرگ در لایت فارکس:

🏆رتبه شرکت کنندگان 🎁جایزه لایت فارکس
🥇نفر اول 🚘یک دستگاه خودرو تارا
🥈نفر دوم 🚘یک دستگاه خودرو 207
🥉نفر سوم 🚘یک دستگاه خودرو دنا
🏅برندگان بعدی به قید قرعه Apple iPhone 14 PRO Max, Apple iPhone 14, Apple MacBook Air 13, Samsung Galaxy S23 Ultra, Sumsung Galaxy S23+, Apple iPad Air

 

مسابقه ترید لایت فایننس (Trader’s Contests)

مسابقه لایت فارکس معامله گری؛ مختص معامله گران حرفه ای تر بازار است و در مناسبت های ویژه برگزار می شود که آخرین مسابقه برگزار شده مربوط به سال نو میلادی 2023 است.

مسابقه لایت فارکس، مسابقات لایت فایننس، مسابقه لایت فایننس
مسابقه ترید لایت فایننس (Trader’s Contests)

به منظور شرکت در این طرح معامله گران باید یک حساب 1000 دلاری در بروکر لایت فارکس باز کنند و اگر اقدام به معامله کنند و سود کسب کنند، احتمال بردن جوایز در این طرح برای آنها افزایش می یابد. جوایز این مسابقه شامل آیفون 14 پرومکس، آیپد پرو، مک بوک 16 پرو، 50 جایزه 50$ و 50 جایزه 10$ است.

 

نحوه شرکت در مسابقه لایت فارکس

حال که با انواع مسابقات لایت فایننس آشنا شدیم، نوبت به آن رسیده تا بصورت تصویری به آموزش شرکت در مسابقه لایت فارکس بپردازیم:

افتتاح حساب لایت فایننس

گام اول – ثبت نام در لایت فارکس

در اولین قدم از شرکت در مسابقه ترید لایت فایننس کاربران میبایست مراحل ثبت نام و در پی آن احراز هویت در لایت فارکس را تکمیل نموده تا واجد شرایط برای رقابت در مسابقه لایت فارکس باشند.

لایت فارکس ثبت نام، نحوه ثبت نام در لایت فارکس، اموزش ثبت نام لایت فارکس
برای این کار میتوانید از لینک زیر اقدام کرده و در صورت تکمیل آن به گام دوم مراجعه نمایید.

 

گام دوم – انتخاب مسابقه لایت فارکس

در دومین قدم کافیست تا از در سایت لایت فایننس مسابقه مورد نظر خود را از سربرگ “مسابقات” انتخاب نمایید. در این بخش همچنین میتوانید شرایط شرکت در مسابقات لایت فایننس را مورد بررسی قرار دهید.

مسابقه لایت فارکس، مسابقات لایت فایننس، مسابقه لایت فایننس
2# – انتخاب مسابقه لایت فارکس

 

گام سوم – شرکت در مسابقه لایت فایننس

در آخرین مرحله از آموزش مسابقه لایت فارکس کافیست در صفحه ی مربوط به مسابقات لایت فایننس نام کاربری مد نظر برای شرکت در رقابت را بهمراه آدرس ایمیل که با آن ثبت نام را انجام داده اید وارد کرده و به رقابت بپردازید.

مسابقه لایت فارکس، مسابقات لایت فایننس، مسابقه لایت فایننس
3# – شرکت در مسابقه لایت فایننس

 

✅نظر کارشناسان تاپ بروکر ایران

بروکر لایت فارکس برای جذب هرچه بیشتر تریدرها و ایجاد انگیزه در مشتریان قدیمی تر خود، مسابقات متنوع با جوایز هیجان انگیز و وسوسه کننده برگزار می کند. بهترین نوع مسابقه لایت فارکس، مسابقه دمو نام دارد که کاربر بدون پرداخت پول می تواند تنها با بازگشایی حساب آزمایشی در کارگزاری لایت فارکس وارد مسابقه شود.

همچنین برگزاری مسابقه مخصوص معامله گران ایرانی که “صد بزرگ” نام دارد و معامله گران ایرانی می توانند با باز کردن یک حساب 1000 دلاری و انجام معاملات حداقل از 100 لات شانس خود را برای دریافت جوایز نفیس این بروکر افزایش دهند، این بروکر را در میان ایرانیان محبوب کرده است.

سوالات متداول

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب پیشنهادی
⛔️آموزش حذف حساب در لایت فارکس - نحوه حذف اکانت لایت فایننس
🗣️نظرات در مورد بروکر لایت فارکس برای ایرانیان - نظر لایت فایننس
💰حساب پراپ لایت فارکس چیست؟ - بررسی حساب پراپ بروکر لایت فارکس
💻سی تریدر لایت فارکس - دانلود سی تریدر لایت فایننس
جدیدترین مطالب
📈آموزش اندیکاتور بولینگر باند در فارکس - اندیکاتور بولینگر باند چیست؟
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
📰اخبار اقتصادی فارکس چیست؟ - بررسی اخبار فارکس و تاثیر آن
📈اندیکاتور چیست به زبان ساده - آموزش اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
📊استراتژی معکوس در فارکس - استراتژی Reversal channel