🚩بررسی کلاهبرداری فارکس – شایعه کلاهبرداری در فارکس

11:09 10/07/2023 -

🚩آیا بازار فارکس کلاهبرداری است؟ – کلاهبرداری در فارکس

کلاهبرداری فارکس، همانطور که در آموزش فارکس اشاره داشتیم، همواره در کنار هر فرصت کسب درامد روش ها و افرادی سود جو نیز به دنبال راه های سواستفاده میباشند. این موضوع به کلاهبرداری فارکس در ایران نیز رسیده است، که قصد داریم در این مقاله به دنبال جواب این سوال که ایا بازار فارکس کلاهبرداری است یا خیر بپردازیم.

برای یافتن جواب ابتدا باید روش های کلاهبرداری‌ در بازار فارکس را مورد بررسی قرار دهیم، تا بتوانیم با اجتناب از آن ها خود را از دردسر دور نگاه داریم. سپس به بررسی جواب این سوال که “آیا فارکس کلاهبرداری است یا خیر” خوهیم پرداخت، پس با تاپ بروکر ایران همراه باشید.

کلاهبرداری فارکس در ایران ، فارکس کلاهبرداری یا واقعیت ، آیا فارکس کلاهبرداری است؟

پیش از آن که به “آیا بازار فارکس کلاهبرداری است؟” بپردازیم، در جدول زیر به تعدادی از بهترین بروکر های فارکس اشاره خواهیم داشت:

نام بروکر لینک ثبت نام
بروکر آلپاری، لوگوی جدید آلپاری، کارگزاری الپاری فارسی
بروکر Alpari
🔥ثبت نام در بروکر الپاری
🚀بروکر آلپاری
شارژ حساب لایت فارکس ، ثبت نام لایت فارکس ، لایت فارکس بدون فیلتر
بروکر liteForex
🔥ثبت نام در لایت فارکس
🚀بروکر لایت فارکس
سایت بدون فیلتر امارکتس ، amarkets ورود ، دانلود متاتریدر 4 آمارکتس
بروکر AMarkets
🔥ثبت نام در بروکر آمارکتس
🚀بروکر آمارکتس
راهنمای معاملات طلا icmbrokers ، انواع حساب بروکر icm ، ثبت نام در بروکر icm
بروکر ICM
🔥ثبت نام در بروکر آی سی ام
🚀بروکر آی سی ام
پستیبانی فارسی فارکس ، پشتیبانی ارز دیجیتال ، پشتیبانی بروکرهای فارکس برای ایرانیان ، پشتیبان فارسی ☎️پیامرسان تلگرام

 

آیا فارکس کلاهبرداری است؟

خیر، فارکس قمار نیست و معامله گران تنها پس از انجام تحلیل های فنی و نظارت کامل بر بازار اقدام به معاملات می نمایند. بنابراین بازار فارکس کلاهبرداری نیست، اما برخی از افراد، با تبلیغات دروغ و سود جویانه از روش های مختلف درصدد سواستفاده از معامله گران با اطلاعات پایین و تجربه کم نسب به بازار فارکس میباشند.

کلاهبرداری با فارکس، عموما با نمایش جنبه های خاصی از کسب درامد تمرکز داشته، در حالی که اشاره نشده چندین ساعت دوره های آمورش فارکس و سود و ضرر در رسیدن به این نتیجه دخیل بوده است. اگر بدنبال شروع اصولی فارکس و دریافت فایل های آموزش رایگان فارکس میباشید؛ از طریق پیامرسان ها با پشتیبانی تاپ بروکر ایران در ارتباط باشید.

بازار فارکس چیست، فارکس به زبان ساده، معرفی بازار فارکس، همه چیز درباره فارکس، فارکس چیست فارسی

برای مطالعه بیشتر و بررسی فارکس به زبان ساده کافیست تا بروی لینک زیر کلیک نمایید.

فارکس چیست؟

 

فارکس در ایران جرم است؟

بله، بر خلاف بسیاری از کشور های دنیا که معامله گران امکان سرمایه گذاری در این بازار جداب و پرسود را دارند، معاملات فارکس در ایران ممنوع است. به دلیل عدم شفافیت در قانون گذاری و محدودیت های مالی اعمال شده برای ساکنین ایران، معاملات فارکس به دلیل احتمال از دست رفتن سرمایه برای معامله گران با دانش کم و خروج سرمایه از کشور؛ ممنوع اعلام شده است.

با توجه به تمام این قوانین، همچنان بسیاری از معامله گران با دریافت آموزش های صفر تا صد فارکس بصورت اصولی؛ اقدام به سرمایه گذاری در فارکس می نمایند و موفقیت های بسیاری را نیز کسب می کنند.

آیا فارکس در ایران غیر قانونی است، قانون فارکس در ایران، چرا فارکس در ایران غیر قانونی است، آیا فارکس در ایران قانونی است

برای مطالعه بیشتر و قانون فارکس در ایران کافیست تا بروی لینک زیر کلیک نمایید.

قانون فارکس در ایران

 

رگولاتوری در فارکس

رگوله در فارکس، مراکز یا نهاد های قانونی میباشند که بر فعالیت بروکر ها بر اساس حوضه هر یک نظارت می کنند. رگوله های معتبر فارکس، موظف بوده تا با ایجاد یک چهارچوب قانونی برای حفظ سرمایه کاربران و کسب اطمینان از پیروی بروکر ها از این قوانین نظارت داشته باشد.

عموما در بازار فارکس رگولاتوری ها با سطح اعتبار متفاوتی فعالیت می کنند. هرچقدر سازمان نظارتی سطح بالاتری را داشته باشد، به مراتب قوانین آن برای بروکر ها سختگیرانه تر و اعتبار بروکر فارکس بالاتر خواهد رفت. به دلیل محدودیت ها جهانی کاربران ایرانی از فرصت معامله در این بروکر ها محروم می باشند.

بنابراین، صرفا داشتن یک رگوله قانونی فارکس و در کنار آن سابقه ی قابل استناد در همکاری با معامله گران ایرانی، میتواند بهترین ملاک ارزیابی کلاهبردار بودن یا نبودن بروکر های فارکس برای ایرانیان باشد.

رگولاتوری فارکس، رگوله های فارکس، منظور از رگوله چیست؟، رگوله چیست

برای مطالعه بیشتر و رگولاتوری های فارکس کافیست تا بروی لینک زیر کلیک نمایید.

رگوله در فارکس چیست؟

 

لیست بروکرهای کلاهبردار فارکس

انتخاب بروکر فارکس معتبر برای پیشگیری از کلاهبرداری و در نتیجه از دست رفتن سرمایه اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل، در مقاله ای مجزا سعی بر گرداوری لیست بروکرهای کلاهبردار بازار فارکس داشته ایم.

در این مقاله تمام موارد اثبات شده و یا مشکوک درباره ی کلاهبرداری فارکس و پاسخ بهفارکس معتبر است؟ پرداخته ایم. پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک بروکر معتبر فارکس برای ایران میباشید، پیش از سرمایه گذاری به مقاله ی مربوطه مراجعه نمایید.

بروکرهای کلاهبردار فارکس را بشناسیم ، لیست بروکرهای کلاهبردار بازار فارکس ، لیست کلاهبردار فارکس

برای مطالعه بیشتر و بررسی لیست بروکرهای کلاهبردار فارکس کافیست تا بروی لینک زیر کلیک نمایید.

معرفی بروکر های کلاهبردار فارکس

 

روش های کلاهبرداری با فارکس

از معمول ترین روش های کلاهبرداری‌ های فارکس، میتوان به اجتناب بروکر ها در پرداخت مبالغ درخواست شده برای برداشت از بروکر و مسدود کردن حساب تریدر ها بدون پاسخ موجه اشاره نمود. در ادامه به 2 مورد از روش های متداول کلاهبرداری‌ های فارکس، بصورت خلاصه می پردازیم:

 

کلاهبرداری در فارکس از طریق بروکرها

بروکر ها بعنوان یک واسطه در میان سرمایه گذاران و بازار های معاملاتی فارکس عمل می کنند. معامله گران از این طریق میتوانند معاملات خود را اجرا کرده و کسب درامد نمایند، اما اگر یک بروکر کلاهبردار فارکس را برای ارتباط با بازار انتخاب نمایید با مواردی نظیر:

  • کارمزد بالا
  • دستکاری قیمت و کندل سازی
  • امتناع از پرداخت سرمایه کاربران
  • بونوس های نا معتبر
  • فعالیت مشکوک و بدون رگوله

مواجه خواهید شد که از جمله موارد مشترک در میان بروکر های کلاهبردار فارکس بحساب می آید.

 

کلاهبرداری ربات فارکس

یکی دیگر از روش های جدید برای کلاهبرداری در بازار فارکس، از طریق ربات های معاملاتی یا سیگنال های به اصطلاح تضمینی و 100% است. این ربات ها با تبلیغات جذاب، بسیاری از معامله گران را مجاب به خرید سیگنال فارکس و ربات های معاملاتی فارکس و سپردن سرمایه بدون تحلیل یا بررسی بیشتر به آن ها می کنند.

کلاهبرداری از طریق سیگنال دهی و کپی ترید، در واقع کلاهبرداری نیست؛ زیرا بسیاری از مدیران حساب و کانال های سیگنال دهی تشکیل شده از مدیران حرفه ای میباشد. بنابراین، دقت پایین و یا کمبود تجربیات و دانش معاملات فارکس است که در آخر به از دست رفتن سرمایه ختم میگردد.

کلاهبرداری ربات فارکس، ربات کلاهبرداری در فارکس، کلاهبرداری فارکس با ربات

برای مطالعه بیشتر و بررسی کلاهبرداری ربات فارکس، روی لینک زیر کلیک نمایید.

کلاهبرداری ربات فارکس

 

چگونه از کلاهبرداری‌ فارکس جلوگیری کنیم؟

عمده کلاهبرداری در فارکس، به دلیل نبود دانش کافی معامله گران رخ میدهد. بنابراین، اولین شرط برای جلوگیری از کلاهبرداری در بازار فارکس؛ کسب دانش، آموزش کامل فارکس و تجربه پیش از سرمایه گذاری با هدف پولدار شدن در فارکس است.

در ادامه، نوبت به انتخاب یک بروکر معتبر برای شروع فارکس و سرمایه گذاری مطمئن در این بازار است. در این زمینه میتوانید از طریق تماس با مشاورین تاپ بروکر ایران نسبت به انتخاب بهترین بروکر فارکس مناسب با شرایط معاملاتی خود اقدام نمایید.

پشتیبانی فارسی الپاری ، پشتیبانی فارسی لایت فارکس ، پشتیبانی فارسی پاکت آپشن ، پشتیبانی آمارکتس ، تاپ بروکر ایران

برای ارتباط تیم پشتیبانی آمارکتس در ایران کافیست تا آن را از بروی پیامرسان ها مورد نظر خود کلیک نمایید.

کلاهبرداری فارکس itfxb support telegram icon mki

 

 

✅نظر کارشناسان تاپ بروکر ایران

یکی از نکاتی که همواره بر آن تاکید داریم، اهمیت سرمایه گذاری در یکی از بروکر های معتبر در ایران است. انتخاب صحیح تا حد ممکن ریسک های اضافی سرمایه گذاری را کاهش داده و این امکان را در اختیار تریدر ها قرار داده تا فارغ از افکار مربوط به کلاهبرداری فارکس در ایران، تنها بر معاملات و کسب درامد از فارکس تمرکز داشته باشند.

سوالات متداول

درج نظر

فهرست مطالب
مطالب پیشنهادی
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
⏱️ساعت بروکر آمارکتس چیست؟ - بررسی ساعت کاری بروکر امارکتس
📲لینک دانلود اپلیکیشن فیبوگروپ - دانلود برنامه فیبوگروپ موبایل
💻دانلود متاتریدر 4 ای سی ام بروکرز - نحوه دانلود متاتریدر 4 ای سی ام
جدیدترین مطالب
📈آموزش اندیکاتور بولینگر باند در فارکس - اندیکاتور بولینگر باند چیست؟
📚نحوه کار با بروکر آمارکتس - آموزش کار با آمارکتس
📰اخبار اقتصادی فارکس چیست؟ - بررسی اخبار فارکس و تاثیر آن
📈اندیکاتور چیست به زبان ساده - آموزش اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال
📊استراتژی معکوس در فارکس - استراتژی Reversal channel