💹آموزش حساب دمو باینری آپشن – افتتاح حساب دمو باینری آپشن

20:22 07/07/2024 -

💹بروکرهای حساب دمو باینری آپشن – آموزش افتتاح حساب آزمایشی باینری آپشن

حساب دمو باینری آپشن (Binary Option)، یکی از مهم ترین مباحث در حوزه آموزش باینری آپشن می باشد و برای تریدرهای علاقه مند به این سبک، جذابیت های متعددی دارد. یادگیری افتتاح حساب آزمایشی باینری آپشن می تواند یک راه برای شروع یادگیری انجام معاملات باینری آپشن باشد.

اگر پیش از این یک نوع بروکر برای حساب دمو باینری آپشن استفاده می کردید در این مقاله آموزش افتتاح حساب دمو باینری آپشن برای سایر بروکر ها مانند حساب دمو باینری آپشن آلپاری را برای شما آورده ایم، پس همراه تاپ بروکر ایران باشید.

تاثیر شاخص دلار در فارکس، تاثیر شاخص usdx در فارکس، تاثیر شاخص دلار بر فارکس

پیش از آنکه به پاسخ سوال “حساب دمو باینری آپشن چیست؟” بپردازیم، در جدول زیر تعدادی از بهترین بروکر های باینری آپشن آورده شده ایم:

نام بروکر لینک ثبت نام
حساب دمو باینری آپشن irtfxb pocketoption icon png
بروکر PocketOption
🚀بروکر پاکت آپشن
quotex چیست ، quotex بروکر ، بروکر کوتکس
بروکر Quotex
🚀بروکر کوتکس
حساب دمو باینری آپشن irtfxb olymptrade icon png
بروکر OlympTrade
🚀بروکر الیمپ ترید
پستیبانی فارسی فارکس ، پشتیبانی ارز دیجیتال ، پشتیبانی بروکرهای فارکس برای ایرانیان ، پشتیبان فارسی ☎️پیامرسان تلگرام

 

حساب دمو باینری آپشن چیست؟

برای ورود به دنیای پر هیجان و سرشار از ریسک معاملات باینری آپشن، باید آمادگی کافی داشته باشید. برای کسب این آمادگی، نیاز به آموزش و تمرین خواهید داشت. برای این تمرین و آموزش نیز، نباید پول و سرمایه خود را درگیر کنید. بنابراین، به نظر می رسد که بهترین راهکار برای طی کردن این مرحله، استفاده از حساب دمو باینری آپشن است.

حساب دمو باینری آپشن، یک حساب معاملاتی شبیه سازی شده است که توسط بروکرها به معامله گران ارائه می شود. این حساب ها با پول مجازی شارژ می شوند و به شما امکان می دهند بدون ریسک حقیقی، به معاملات باینری آپشن بپردازید.

می توانید بدون به خطر انداختن پول خود، استراتژی های معاملاتی مختلف را آزمایش نمایید و ببینید چه استراتژی برای شما بهتر عمل می کند. همچنین می توانید با معامله بدون استرس در یک محیط شبیه سازی شده (حساب دمو باینری آپشن)، اعتماد به نفس و مهارت های معاملاتی خود را ارتقا دهید.

حساب دمو باینری آپشن itfxb651 binaryoption trading irantopfxbrokers pic 02

برای آشنایی بیشتر با معاملات باینری آپشن روی لینک زیر کلیک نمایید.

معاملات باینری آپشن

 

مزایا و معایب حساب دمو باینری آپشن

حساب دمو باینری آپشن، ابزاری ارزشمند برای معامله گران در سطوح مختلف تجربه است. حساب آزمایشی باینری آپشن به شما این امکان را می دهند که قبل از افتتاح حساب واقعی، می توانید با رابط کاربری و ابزارهای پلتفرم معاملاتی کارگزاری آشنا شوید. با این حال، حساب دمو Binary Option دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آورده ایم:

جدول مزایا و معایب حساب دمو باینری آپشن
✅مزایا حساب دمو باینری آپشن ❌معایب حساب دمو باینری آپشن
✅بدون ریسک از دست دادن پول به مهارت خواهید رسید ❌وقتی معاملات واقعی با سود و زیان حقیقی در کار نباشد، ممکن است هیجانات حقیقی نیز در کار نباشد.
✅بدون به خطر انداختن سرمایه استراتژی های معاملاتی را آزمایش خواهید نمود ❌اگر در معاملات دمو بی مهابا عمل کنید، ممکن است این بد عادتی در معاملات حقیقی با شما باقی بماند.
✅در فضایی بدون استرس به یادگیری اصول و مبانی معاملات باینری آپشن خواهید پرداخت ❌برخی بروکرها محدودیت هایی در حساب دمو Binary Option ایجاد می کنند که در حساب های حقیقی وجود ندارد.
✅با معاملات بدون ریسک، مهارت های معاملاتی خود را ارتقا خواهید داد

 

عملکرد حساب دمو باینری آپشن

حساب آزمایشی باینری آپشن بسته به نوع بروکر شما ممکن است بین $ 5000 تا $ 50000 در اختیار شما قرار دهد. برای افتتاح حساب آزمایشی باینری آپشن این مبلغ در یک کیف پول دمو برای شما شارژ می شود و همواره قابل ری‌ست شدن نیز هست.

استراتژی های معاملاتی برای حساب دمو باینری آپشن هیچ تفاوتی با حساب حقیقی نخواهد داشت. تنها تفاوت در این است که سود و زیان حاصل از معاملات دمو، حقیقی نیست. شما می توانید با در نظر گرفتن تراز حساب خود و آزمایش کردن استراتژی باینری آپشن، در طول مدت زمانی معین، مثبت یا منفی بودن برآیند هر استراتژی را بررسی و بهترین گزینه را برای خود استفاده کنید.

 

آموزش افتتاح حساب دمو باینری آپشن

انتخاب بهترین بروکر برای افتتاح حساب دمو باینری آپشن از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعتاً مسیر افتتاح حساب دمو Binary Option در هر بروکر متفاوت از هم است. اما ماهیت کلی آن ها یکی خواهد بود. ما در اینجا، آموزش گام به گام افتتاح حساب دمو باینری آپشن را برای سه مورد از بهترین بروکرها در اختیار شما قرار خواهیم داد:

 

بروکر آلپاری (Alpari)

بروکر آلپاری یکی از معتبرترین بروکرهای مناسب برای معاملات باینری آپشن در ایران است. این بروکر در حساب دموی خود 10.000 دلار پول مجازی در اختیار کاربران قرار می دهد. تایم فریم معاملات باینری آپشن این بروکر از 30 ثانیه تا 1 روز متغیر است.

برای افتتاح حساب دمو باینری آپشن آلپاری، کافیست پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، گزینه Fix-Contracts Trader را در انتهای صفحه انتخاب کرده سپس گزینه «معاملات نمایشی» را انتخاب کنید.

 

بروکر پاکت آپشن (Pocket Option)

بروکر پاکت آپشن، یکی از بروکرهای مخصوص معاملات باینری آپشن است که به ایرانیان نیز خدمات می دهد. این بروکر یک حساب دمو 50.000 دلاری در اختیار کاربران قرار می دهد تا با خیالی آسوده تمام استراتژی های معاملاتی خود را آزمایش کنند.

برای افتتاح حساب دمو باینری آپشن بروکر پاکت آپشن، کافی است پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، از منوی گوشه تصویر گزینه «معامله گری» را انتخاب کنید و سپس یکی از سه گزینه حساب دمو در پلتفرم های معاملاتی مختلف را برگزینید.

 

بروکر کوتکس (Quotex)

بروکر کوتکس، نیز از دیگر بروکرهای مناسب برای معاملات باینری آپشن است. این بروکر یک حساب دمو 10.000 دلاری در اختیار کاربران قرار می دهد که همواره قابل تمدید است. برای دسترسی به حساب دمو باینری آپشن بروکر کوتکس، پس از افتتاح حساب و ورود به پلتفرم معاملاتی، در گوشه بالای تصویر گزینه تغییر حساب را بزنید و تیک گزینه حساب آزمایشی را فعال کنید. در این صورت تمام معاملات شما با حساب دمو انجام خواهد شد.

 

نکات مهم در استفاده حساب دمو Binary Option

برای انجام معاملات باینری آپشن، حتی در حساب دمو، نکاتی وجود دارند که اگر بخواهید از مزایای استفاده از حساب دمو باینری آپشن استفاده کنید، رعایت آن ها ضروری است:

  • از یک بروکر معتبر استفاده نمایید:
    قبل از افتتاح حساب دمو باینری آپشن، مطمئن شوید که از یک کارگزار معتبر و دارای مجوز استفاده می کنید.
  • از حساب دمو برای یادگیری استفاده کنید:
    از حساب دمو باینری آپشن برای یادگیری نحوه معامله و آزمایش استراتژی های مختلف استفاده کنید. هر درس جدیدی را ابتدا در حساب دمو آزمایش کنید و سپس به معاملات واقعی ببرید.
  • احساسات خود را کنترل نمایید:
    کار در حساب دمو باینری آپشن، فرصتی برای کنترل هیجاناتی مانند ترس و طمع است. اگر معاملات دموی خود را جدی بگیرید و بر روی کنترل احساسات خود کار کنید، قطعاً در معاملات واقعی بهتر عمل خواهید نمود.
  • برای ورود به حساب واقعی، عجله نکنید:
    تنها هنگامی که احساس کردید برای معامله با پول واقعی آماده هستید، به سراغ معامله در حساب اصلی بروید.

 

✅نظر کارشناسان تاپ بروکر ایران

معامله در حساب دمو باینری آپشن، فرصتی برای آموزش، تمرین، کسب تجربه، سنجش استراتژی های مختلف و کنترل احساسات است. اگر این معاملات را جدی بگیرید و تصور کنید که زیان های شما واقعی هستند، قطعا می توانید رشد و پیشرفت خود را ملاحظه کنید.

اما اگر با حساب دمو Binary Option این که سود و زیان شما حقیقی نیست، حساب دمو را جدی نگیرید، این حساب هیچ رشدی در شما ایجاد نمی کند. بنابراین از حساب دمو باینری آپشن، به چشم فرصتی برای رشد استفاده نمایید.

سوالات متداول

  • بهترین استراتژی ها برای معامله با حساب دمو باینری آپشن کدام اند؟

    بهترین استراتژی برای حساب دمو باینری آپشن برای همه افراد معنا ندارد. هر فرد بسته به حجم معاملات، میزان ریسک پذیری، روان شناسی معاملات و دیگر ویژگی های خود، باید بهترین استراتژی را برای خود پیدا کند.

  • بهترین بروکرها برای افتتاح حساب دمو باینری آپشن کدام است؟

    بروکرهای زیادی معاملات باینری آپشن را پشتیبانی می کنند. اما تعداد محدودی از آن ها برای ایرانیان مناسب هستند. در این مطلب سه بروکر حساب دمو باینری آپشن آلپاری، پاکت آپشن و کوتکس به عنوان بهترین گزینه ها برای کاربران ایرانی معرفی شدند.

  • نحوه معامله در حساب دمو باینری آپشن چگونه است؟

    در تمام بروکرها، معامله در حساب دمو باینری آپشن هیچ تفاوتی با معامله حساب واقعی ندارد. شما پس از اعمال استراتژی ها و تعیین حجم معامله، یکی از دو گزینه Call/put یا چیزی شبیه به این را انتخاب کرده و در پایان تایم فریم، سود و زیان مشخص خواهد شد.

  • حساب دمو باینری آپشن چیست؟

    حساب دمو باینری آپشن، یک حساب معاملاتی شبیه سازی شده می باشد که توسط بروکرها به معامله گران ارائه می گردد. این حساب ها با پول مجازی شارژ شده و به شما امکان می دهند بدون ریسک حقیقی، به معاملات باینری آپشن خود بپردازید.

  • به چه نکاتی برای استفاده حساب دمو Binary Option باید توجه کرد؟

    • برای استفاده از حساب دمو باینری آپشن جعت انجام معاملات باید به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بیشترین سود را کسب نمایید و ریسک معاملات را کاهش دهید:
      از یک بروکر معتبر استفاده کنید.
      از حساب دمو برای یادگیری استفاده نمایید.
      احساسات خود را کنترل کنید.
      برای ورود به حساب واقعی، عجله نمایید.
درج نظر

فهرست مطالب
مطالب پیشنهادی
💰کسب سود باینری اپشن - آیا باینری آپشن سود دارد؟
⚖️بررسی قوانین باینری آپشن - قوانین و مقررات بازار باینری آپشن
💲بررسی بروکر برای باینری اپشن - کارگزاری باینری آپشن چیست؟
⚖️آیا باینری آپشن قانونی است؟ - آشنایی با قوانین باینری آپشن در ایران
جدیدترین مطالب
📈آموزش اندیکاتور ایچیموکو به زبان ساده - اندیکاتور ایچیموکو چیست؟
📈آموزش اندیکاتور استوکاستیک - اندیکاتور stochastic چیست؟
📊آموزش اندیکاتور adx - آشنایی با اندیکاتور ای دی ایکس 
📊آموزش استراتژی مومنتوم با بولینگر باند - استراتژی Bollinger and Momentum
📈آموزش کامل اندیکاتور rsi - شاخص قدرت نسبی چیست؟